₪.•: مركــــ النــذيـــــ التعليمى ــر ـــز ₪.•:
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

₪.•: مركــــ النــذيـــــ التعليمى ــر ـــز ₪.•:

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب

احمد سيد
mero
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mero
عضو نشيط
عضو نشيط
mero

المساهمات : 125

الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب Empty
مُساهمةموضوع: الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب   الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 7:02 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كلنا يعرف مدى صعوبه الفراق وانه يترك أثر كبير في النفس له انواع كثير بس انا حبيت اتناقش معكم بنوعين بس هم

1/ فــــــــــــراق الحي

2/ فــــــــــــــراق الميت

ايهما اصعب برآيكم!! و Why
^
^
احمد سيد
عضو V.I.P
عضو V.I.P
احمد سيد

المساهمات : 390

مُساهمةموضوع: رد: الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب   الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب Icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 6:43 am

من رأى فراق الحى لان حاجة صعبة جدا لما يكون معاك واحد ولسة سايبة تصحى تانى يوم تسمع خبر وفاتة
madosamir
عضو V.I.P
عضو V.I.P
madosamir

المساهمات : 344

مُساهمةموضوع: رد: الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب   الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب Icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 4:40 am

موضوع رائع الف شكر
نهاد

نهاد

المساهمات : 34

مُساهمةموضوع: رد: الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب   الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب Icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 3:57 am

اعتقد فراق الميت لان الحى ممكن يجى يوم وتتقبلو لكن الميت مش هنتقانل الا يوم القيامة
يا رب منتفارق ابدا
madosamir
عضو V.I.P
عضو V.I.P
madosamir

المساهمات : 344

مُساهمةموضوع: رد: الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب   الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب Icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 4:58 am

انا اعتقد فراق الميت لانه بيسبب الم شديد لكل اللى بيحبوا
عاشق بيبكى
عضو
عضو

المساهمات : 67

مُساهمةموضوع: رد: الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب   الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب Icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 11:23 am

انا اعتقد ان فراق الاثنين اصعب من بعض الميت لانك كنت متعود على وجود شخص فى حياتك وبعد ذلك تنحرم منه صعبة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ولكن اقدراقول ان الموت اصعب لان الذى يموت صعب يرجع
ولكن فراق الحى برضوا صعب جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا على فكرة انا جربت الاثنين
احمد جمال
عضو ولا احلى
عضو ولا احلى
احمد جمال

المساهمات : 242

مُساهمةموضوع: رد: الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب   الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب Icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 6:50 pm

اولا : موضوعك فوق الجميل يا ميرو ودة انتى معودانا عليه

ثانيا : انا اعتقد ان الفراق ممكن ان يكون صعب لكن من الممكن ان يكون متوقع

فمن الممكن ان تتخيل الشخص الذى تعيش معة يفارقك وانت لا تعلم اي كان نوع الفراق ان كان وفاة ام بعد

عموما الاثنين بجد مش سهليين على الانسان

ExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamationExclamation
http://www.el-ahly.com

الفرااااااااق صعب بأنواعه..لكن ايهمااااااا أصعب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أصعب كلمات الحب