₪.•: مركــــ النــذيـــــ التعليمى ــر ـــز ₪.•:
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

₪.•: مركــــ النــذيـــــ التعليمى ــر ـــز ₪.•:

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الي كل الاعضاء انا تعبت بجد من السرقة انتهت الموسيقى العربية للابد !!! امسك حرامي 4

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مسيو/ســـــامح
عضو
عضو

المساهمات : 104

الي  كل الاعضاء  انا تعبت  بجد  من السرقة     انتهت الموسيقى العربية للابد   !!!  امسك حرامي  4 Empty
مُساهمةموضوع: الي كل الاعضاء انا تعبت بجد من السرقة انتهت الموسيقى العربية للابد !!! امسك حرامي 4   الي  كل الاعضاء  انا تعبت  بجد  من السرقة     انتهت الموسيقى العربية للابد   !!!  امسك حرامي  4 Icon_minitimeالأربعاء مارس 25, 2009 7:39 pm

بصو يا جماعه بجد انا تعبت من السرقة علي فكرة الاغاني الاجنبيه دي انا سمعتها تقريبا من اكترمن عشر سنين مع العلم ان الاغاني العربي اللي بصوت وائل كافوري وفضل شاكر وعلاء زلزلي لسة يا دوب طالعة من سنيتن تلاتة بصو من الاخر انا تعبت من السرقة خلاص هل حصل افلاس من ملحنينا العرب واصبح الابداع حتى في الموسيقى شىء مستحيل ؟ !!!

عدل سابقا من قبل مسيو/ســـــامح في الخميس مارس 26, 2009 9:28 am عدل 1 مرات
مسيو/ســـــامح
عضو
عضو

المساهمات : 104

الي  كل الاعضاء  انا تعبت  بجد  من السرقة     انتهت الموسيقى العربية للابد   !!!  امسك حرامي  4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: الي كل الاعضاء انا تعبت بجد من السرقة انتهت الموسيقى العربية للابد !!! امسك حرامي 4   الي  كل الاعضاء  انا تعبت  بجد  من السرقة     انتهت الموسيقى العربية للابد   !!!  امسك حرامي  4 Icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 9:45 am

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
مستر حاتم
عضو V.I.P
عضو V.I.P
مستر حاتم

المساهمات : 462

مُساهمةموضوع: رد: الي كل الاعضاء انا تعبت بجد من السرقة انتهت الموسيقى العربية للابد !!! امسك حرامي 4   الي  كل الاعضاء  انا تعبت  بجد  من السرقة     انتهت الموسيقى العربية للابد   !!!  امسك حرامي  4 Icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 6:49 pm

Very Happy
هااااااااااااااااااااااااايل
http://www.ahlawy.com

الي كل الاعضاء انا تعبت بجد من السرقة انتهت الموسيقى العربية للابد !!! امسك حرامي 4
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» امــــســـــك حرامي 3 !!! اوعي يفوتك
» استاذ اللغة العربية الاول
» انا افضل الاعضاء واللى مش عاجبه يقولى