₪.•: مركــــ النــذيـــــ التعليمى ــر ـــز ₪.•:
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

₪.•: مركــــ النــذيـــــ التعليمى ــر ـــز ₪.•:

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هام خاص بموضوع حزف المواضيع

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشق التاريخ
عضو
عضو

المساهمات : 114

هام خاص بموضوع حزف المواضيع Empty
مُساهمةموضوع: هام خاص بموضوع حزف المواضيع   هام خاص بموضوع حزف المواضيع Icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 6:41 pm

شباب انا ممكن اقول راي في الموضوع ياريت نهتم بالناحيه العلميه اكتر من النكت والطرائف موضوع انه المواضيع اتمسحت مش معني كده انه استبداد ممكن يكون معناه انها مواضيع لا تليق بمنتدي تعليمي ياريت ياشباب نعمل شيء تعليمي للفائده العامه افضل وشكرا
مستر عبد العزيز سليمان
عضو
عضو
مستر عبد العزيز سليمان

المساهمات : 53

مُساهمةموضوع: رد: هام خاص بموضوع حزف المواضيع   هام خاص بموضوع حزف المواضيع Icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 6:53 pm

يا أ / أحمد أنا مش ضد حذف المواضيع أنا ضد حذف المواضيع الهادفة والمفيدة.....احذف المواضيع الهايفة وانا أول واحد هسقف لك وأقوللك برافووووووو لكن يحصل العكس ده مش مفهوووووووووووم وعايز حد يفهمني اللي حصل " مشكور أ /حاتم رد علي موضوعي " وفهمني 30 % من الموضوع فاضل 70 % مين هيفهمهوملي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عايز حد يواجهني ويرد عليا....
مسيو/ســـــامح
عضو
عضو

المساهمات : 104

مُساهمةموضوع: رد: هام خاص بموضوع حزف المواضيع   هام خاص بموضوع حزف المواضيع Icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 4:32 am

مستر عبد العزيز !!! مواضيعك الهادفة اللي اتحذفت هي :

وموضوع تاني اسمه حكمة اليوم (متجدد دائما)... وللاسف ما فيهوش غير حكمتين او تلاتة

موضوع منقول من منتدي اخر اسمه عجايب !!!!!

نداء الي tota !!! انا عرفتك

tota's c.v

يا مستر المنتدي عبارة عن جريدة الكيترونية ولها اعداد لازم يكون في تجديد واهتمام شوية بالعلم
العلم لان دة منتدي مركز تعليمي
ويجب ان تعرف يا مستر عبد العزيز انني اكتر شخص حريص علي مصلحة مركز النذير وكل ما يتعلق ايضا بمركز النذير

وفي انتظار مساهمة فعالة حقا تستحق ان يطلق عليها لقب مساهمة
مستر عبد العزيز سليمان
عضو
عضو
مستر عبد العزيز سليمان

المساهمات : 53

مُساهمةموضوع: رد: هام خاص بموضوع حزف المواضيع   هام خاص بموضوع حزف المواضيع Icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 5:19 am

أولا : علي فكرة مفيهاش أي حاجة لما أجيب موضوع منقووووووووووووووول من منتدي آخر في حين اني مقلتش انه تأليفي.

ثانيا : الموضوع بتاع حكمة اليوم بقالي 3 أيام عشان كدة في 3 حكم وكل يوم بنقول حكمة
ثالثا : المواضيع الثانية اللي حذفتموها سيادتكم "معنديش عليها أي اعتراض"
أخيرا : محدش دخل شاف المساهمة علي منتدي اللغة الإنجليزية وأنا وكل المدرسين طبعا عايزين نعمل اللي يفيد المنتدي ويفيد الطلبة ويجعل النذير في المقدمة
مستر حاتم
عضو V.I.P
عضو V.I.P
مستر حاتم

المساهمات : 462

مُساهمةموضوع: رد: هام خاص بموضوع حزف المواضيع   هام خاص بموضوع حزف المواضيع Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 4:37 pm

منتظرين منك الكتير
وتعوضنا ما تم حذفه
بطريق الخطأ الغير مقصود
واي كان المصدر فمشكووووووور على اي حال
http://www.ahlawy.com

هام خاص بموضوع حزف المواضيع
صفحة 1 من اصل 1